Monday, September 19, 2011

Fifth Annual MEOW LIKE A PIRATE DAY

What cats do when their slaves are off to earn cat biscuits and roast chicken.....


38 comments:

Memories of Eric and Flynn said...

Arrr, ye be fearsome looking pirates.

The Island Cats said...

Shiver me timbers! Just make sure you harrrrr-poon her before she hears what you called her. Arrrrrr!!!!

Annie Bear said...

Arrr...LOL! Love this post. This be funny. Careful when you harpoon her, mates. After all, she brings home the booty.

Jans Funny Farm said...

hahahaha. You guys are having fun, aren't you!

Unknown said...

Hmm,harpoonin' whales/Moms, Me thinks ye might get in trouble, if she's read t' post today, me thinks thar won't be biscuts! Ye shipmate hats be wonderful!
Ya scurvy cats!
Kisses
Nellie

neri said...

arrrr! thanks for the laugh, guys-i mean, mateys! target you are such a sweetheart.

Brian said...

Y'all are amazing pirates, just be careful around the poop deck!

BeadedTail said...

You mateys made us giggle! Arrr!

RoySr said...

Heh! When da captn be away da kitties will play!

And remember, the poop deck is not where you poop.

Arrrh, shiver me timbers, yo ho ho and a bottle of rum (or two or three).

Gemini and Ichiro said...

Ahoy mateys! It's the pirate nip for me!

Cats of Wildcat Woods said...

Ahoy there ya make great pirates you three!

Mr Puddy said...

Ha Ha Ha This be super action !!! I love 't !
Be havin' a great tide me heartys
xoxo
Puddy

Cat Chat With Caren and Cody (Caren Gittleman) said...

a harpoon for your Mommy? OMG I am sorry but that is soooo funny!

Happy Meow Like A Pirate Day!

Cat-from-Sydney said...

Au, Target & Guido,
Y'all are so meeeaaannn!!! No more roast chickens for you, I heard your meowmy said. purrr...meow!

Barbara said...

Avast ye! I am loving those cat pirates - LOL!

~CovertOperations78~ said...

Arrrr! Shiver me timbers! I've ne'er seen such great grand bucaneers as them three!

sully86 said...

GRRRRRRRRRRRRRRRrrrr!!

Fluffy and Heather said...

Even pirates should be nice to their mommies, especially since they bring home the goodies every morning and evening! ;)

We love LUNA said...

MOL these pictures are brilliant my sweet pirates friends!You are important pirates! :)
purrs
Luna - WE LOVE LUNA

dArtagnan Rumblepurr/Diego Hamlet Moonfur said...

You guys are BRAVE!!

Fluffy and Heather said...

Hi again Au and Target! Actually, I feel rather silly because I didn't even know it was Meow like a Pirate Day. *looks sheepishly away* I knew it was coming up, but forgot that today was the big day. Ah well, there's always next year!

Milo and Alfie Marshall said...

Ahoy there mateys! We b' here to join yoo for a nip of rum! Arggghhhh! Happy Meow like a Pirate Day!

Kwee Cats said...

Arrrrr, well, pirates are going to be... Eerrrrrr, pirates! And good looking pirates ye all are at that.

Old Kitty said...

Awwwwww you kitties make brilliant pirates!!! Yay for spotting a gorgeous whale - they're beautiful and intelligent and just lovely! Take care
x

Whisppy said...

MOL! That's just hilarious. I won't use the harpoon, Guido...

Carol @ There's Always Thyme to Cook said...

Arrggh, Matey! This is the cutest post, LOL!

LifeRamblings said...

what a fun post. thanks for the chuckle. :)

Hannah and Lucy said...

If your maid hears one word of this we think you will be the ones walking the plank!!
Luv Hannah and Lucy xx xx

Angel Ginger Jasper said...

Brilliant pictures and you be careful with the harpoon from that balcony. I join you in pirate day.. Hugs GJ xx

Katnip Lounge said...

Thar she blows! Do we behold a WHALE? har har har!

Anya said...

Wat een leuke foto's
geweldig werk
wooohoeeeee..... geniet van de piratendag :-)

Sharon Wagner said...

I bet those pirate ships had plenty of cats. But only one captain cat. Arrrr.

Kjelle Bus aka Charlie Rascal said...

Arrr , Arr !
I thnk you look really fearsome !!!

meowmeowmans said...

Aaargghhh! Ye are some fierce looking pirates! You guys are so funny. :)

Willow said...

Ahoy to a fearsome trio of onjin pirates tasking on quite the hunt.

Teri and her Stylish Cats ~ Coco the Couture Cat, Brighton, Disco NoFurNo and Kely said...

Havin' a Ship Wreckin Party? Hahameow, get it...Ship Wreck...

Blackie Bond said...

hahahah!! Thanks for brightening up my day! :)

Clooney said...

You folks is too funny! Excellent pirate post Mateys!